poniedziałek, 21 listopada 2016

Post [2] - The Story Of New Generation


Autor: Susan Kelley
— Co mi zrobisz swoją wykałaczką, Luke'u Jacksonie? — wysyczał. — Nie uratujesz swojej dziewczyny. Jesteś za słaby. Twój przyjaciel też długo nie pociągnie. Siostry są na niemożliwej misji, a matka rozważa samobójstwo. O ojcu nie wspominając. Nie masz już nikogo...
Luke opuścił miecz.
— Nie słuchaj go! — ryknąłem. — Luke, on kłamie!
Chłopak odwrócił się. Miał łzy w oczach. To wszystko go przytłoczyło. Była za młody na taką misję. Miałem go chronić. Jego i Esperanzę. Zawiodłem. Teraz wszyscy zginiemy.
— Nie masz racji — rzekł chłodno Luke i wbił miecz w mały palec u nogi potwora.
Olbrzym ryknął z bólu. Machnął ręką, odrzucając Luke'a na ścianę koło klatki. Chłopak uderzył w nią całym ciałem i znieruchomiał.
— LUKE! — krzyknęła Esperanza. — Luke, nie!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz